Click Here For More Info On The Has-Lo Album!
Advertise On UGHH
Return To UndergroundHipHop.com HomepageCUSTOMER SERVICE: 1-617-262-0200 STORE FRONT: 234 Huntington Ave, Boston, MA 02115 (Tues-Sat 12PM-8PM)
Store
Video

capone n noreaga the war report 2 report the war
capone n noreaga the war report 2 report the warcapone n noreaga the war report 2 report the war

Capone -N- Noreaga: The War Report 2: Report The War

CD
3.6 Stars (48 customer reviews)
List Price:$18.98
Price:$17.97
You Save:$1.01 (5%)
Add to cart

Usually ships within 4 business days.
Not available for in-store pick-up

    Share:
    Add to FacebookAdd to TwitterAdd to PinterestEmail This


    Product Details

    Summary

    The streets have demanded it and now it's finally here!! The long awaited and highly anticipated follow up to their 1997 classic, "The War Report." Queens bred hip hop duo Capone and Noreaga bring you "The War Report 2". CNN established themselves in the late 1990s as the voice of the streets, spitting gritty street corner commentary and giving the world a first hand look into the underbelly of New York's ghettos. Now, a decade plus later, they're back offering he same true-to-life tales of struggleand victory. Partnering with the Wu-Tang Clan's Raekwon the Chef and his Ice H20 record label, "The War Report 2" finds both NORE and Capone at the pinnacle of their lyrical prowess. The first single, "Hood Pride" features Faith Evans and sets off a series of soon to be classic songs. Additional guest stars include the likes of Raekwon, Nas, The Lox and Busta Rhymes to name a few. Capone and Noreaga have maintaned their positions as street generals and offer their listener an opporitunity to experience once again, the real hip hop the game has been missing.

    Track Listing

    Get the FREE Adobe Flash plug-in so you can listen to this audio!
    1. Pain
    Producers: Alchemist
    Click to listen!
    2. Bodega Stories
    featuring The Lox
    Producers: Scram Jones
    Click to listen!
    3. Dutches v. Phillies v. Bamboo
    featuring Raekwon (Wu-Tang Clan)
    Producers: Scram Jones
    Click to listen!
    4. My Attribute
    Producers: Dreddy K. Amarae
    Click to listen!
    5. Favor For A Favor
    Producers: BT
    Click to listen!
    6. Hood Pride
    featuring Faith Evans
    Producers: Neo The Matrix
    Click to listen!
    7. The Reserves
    featuring Raekwon (Wu-Tang Clan)
    Producers: The Bizness
    Click to listen!
    8. With Me
    featuring Nas
    Producers: Buckwild
    Click to listen!
    9. Live On Live Long Pt. 2
    Producers: SPK
    Click to listen!
    10. The Oath
    featuring Raekwon (Wu-Tang Clan); Busta Rhymes
    Producers: Hazardis Soundz
    Click to listen!
    11. Brother From Another
    Producers: Kyze/Ace
    Click to listen!
    12. Thug Planet
    featuring Imam T.H.U.G.; Musaliny
    Producers: T. Heathcliff
    Click to listen!
    13. Scarface
    Producers: Araab Muzik
    Click to listen!
    14. The Corner
    featuring Avery Storm
    Producers: M3
    Click to listen!
    15. Obituary
    Producers: Green Lantern
    Click to listen!

    Videos

    Customers Who Bought This Item Also Bought

    More Items From: Capone -N- Noreaga & EMI Records

    Reviews and Comments

    Your Name:

    Location (City, Country):

    How Many Stars Do You Give This Item?

    Review This Item:




    Review Guidelines:
    • The recommended review length is 75 to 300 words.
    • Your review should focus on specific reasons you like this item.
    • The best reviews include not only whether you liked or disliked this item, but also why.

    What not to include:
    • Commenting on other reviews visible on the page. Other reviews and their position on the page are subject to change without notice.
    • Profanity, obscenities, or spiteful remarks.
    • Single-word reviews. We want to know why you liked or disliked the item.
    • Phone numbers, mail addresses, URLs.
    Average Visitor Rating:
    3.6 Stars (3.6 Stars )
    Total Comments: 48
    2 Stars
    Name: (Posted: 2/20/2014 10:04:00 AM; Partial IP: .201.65.74)
    Location: az
    Comment: this is rubbish, trying to relive the past! It ain't happening!
    5 Stars
    Name: (Posted: 12/2/2011 8:18:00 AM; Partial IP: 1.91.2.119)
    Location: AUS
    Comment: i thought this was dope
    4 Stars
    Name: (Posted: 10/14/2011 4:48:00 PM; Partial IP: .14.157.61)
    Location: CT
    Comment: just because its not as good as the first doesn't mean it sucks!
    3 Stars
    Name: (Posted: 12/8/2010 11:05:00 PM; Partial IP: .247.20.77)
    Location: Seattle, WA
    Comment: its okay.
    5 Stars
    Name: (Posted: 9/6/2010 7:09:00 AM; Partial IP: 1.0.26.149)
    Location: South AFRICA
    Comment: On point!
    1 Star
    Name: (Posted: 8/3/2010 12:39:00 AM; Partial IP: 40.196.108)
    Location: On the floor rollin'
    Comment: Phukkin' Nore is thee WORST "signed" rapper in history... PERIOD! I mean seriously? Are they dope? I should say not! The whole what what superthug era was trash. Purely steaming piles. And Chef phukkin RIPPED these cats on their own $hit and that was the HOOK????? You are certainly supposed to know that you can't put cats on your $hit that are cobras who legitimately spit venom when you are GARBAGE. There is a lesson in this somewhere. I would say to write a song about it but it would suck.
    5 Stars
    Name: (Posted: 8/2/2010 11:00:00 AM; Partial IP: 02.190.174)
    Location: hood
    Comment: good work
    3 Stars
    Name: (Posted: 7/30/2010 2:01:00 PM; Partial IP: .61.25.198)
    Location: dirty jerzee
    Comment: Productions should have been better these n*ggas been in the game now for a min. They should be eaten a little.My track line up for them would be 1.Alchemist 2.D.Dre 3.9th Wonder 4.M-Phazes 5.Lil Fame 6.DJ Premier 7.The Rza 8.Buckwild 9.Havoc 10.Marley Mal 11.Kyze/Ace 12.Lil Fame 13.Araab Muzik 14.Khrysis 15.Green Lantern they can afford this a WRP2 should be another classis.nothing like WRP1
    2 Stars
    Name: (Posted: 7/28/2010 6:06:00 PM; Partial IP: 50.170.189)
    Location: Bouvet Island
    Comment: Only a few dope tracks on this, the rest is pretty average....sounds nothing like the first War Report....Capone and Noreaga spit garbage lyrics as always....
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/28/2010 3:14:00 AM; Partial IP: 247.100.17)
    Location: Seattle, USA
    Comment: I gotta get back on this. War Report 2 is OFFICIAL. We all love the underground shit right? You can't tell me that CNN aren't thuggin it the fuck out, on some punk rock shit. - The Oath - Are you kiddin me??????? Thats as close to 96 New York loveliness as your'e gonna find. 5 starz and thank you CNN for War Report 2. And oh yeah to porkside warrior - weakest name ever mayne - Eminem is the pinnacle of this rap shit. Rae, Wayne, Premeir, Dre, Busta, TI, Murs, Posdnous, Fat Joe, shit even 'Pac would probabaly tell you that. 'Nuff respect to Marshall Mathers for bringing lyricism to the masses baby. WAR REPORT 2 BITCHES!!!!!!
    3 Stars
    Name: (Posted: 7/26/2010 12:27:00 PM; Partial IP: 194.48.145)
    Location: darlington
    Comment: average album,,nowt special,,,and to the stupid bitch who said eminens the best rapper,,,,lay off the crack pipe ho,,,,hes a sellout joke rapper whos as underground as 50 pence,,also a bag of shit,,,they all in the same bracket,,botters who yak about the same shit on different days,,,,,beat it
    3 Stars
    Name: (Posted: 7/26/2010 11:52:00 AM; Partial IP: 151.54.197)
    Location: UK
    Comment: This ain't no where near the first War Report album, but it's a good album nonetheless. The Nas track is a bit disappointing, The Reserves is sick though, as is Pain and I can't stop listening to the Faith Evans track, Faith never got her props in this music biz. She needs to put out another album.
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/26/2010 4:50:00 AM; Partial IP: 69.133.119)
    Location: from NC, now in Los Angeles
    Comment: Hey LPAC, respect to ya. I know it's hard to like a lot of newer stuff in the game, but it is what it is. But have you heard any of Lupe Fiasco's Fahrenheit 1/15 mixtapes? Those 3 mixtapes alone are top-notch classics compared to his mainstream studio albums. I'll recommend just one song to ya, and then I'll shut up about it... His song "Lupe The Killer"... Listen past the corny "Revenge of the Nerds" intro. When that beat kicks in, I KNOW your head is gonna be bobbin! Hey yHATE, I love Jay Elect, but have you actually heard J. Cole? I'd wouldn't say he would "merck" him. Yes, he'd wipe Drake out the water, for sure. But J. Cole is from the South too, reppin NC, and I have yet to hear a verse that he didn't rip apart, freestyle or on wax. If you don't believe so, re-listen to his tracks "Can I Live" and "Get Away", or check out any of his freestyles, like Hot97 with Funk Flex or the Tim Westwood one. I think J. Cole and Jay Electronica are runnin neck and neck as far as new blood in the South. You know they've already been on wax together, on Reflection Eternal's song "Just Begun". Now come on, you can't say J. Cole ain't do his thang on THAT track... (and so there's no confusion as to who is who: First verse is Talib, then Jay Elect comes in, then J. Cole, and lastly Mos Def)
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/25/2010 8:21:00 PM; Partial IP: 137.10.189)
    Location: dA bUrG, FL
    Comment: Jay Electronica will murk J.Cole, Drake or any new school cat period and he's from the south. CNN What What!!
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/25/2010 4:42:00 PM; Partial IP: 8.80.78.80)
    Location: philly
    Comment: classic......if u think this album sucks u shouldnt be criticizing anything bout hip hop ever....CNN did it again....this is a way better album than channel 10
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/25/2010 7:26:00 AM; Partial IP: 4.7.209.35)
    Location: UK
    Comment: Yo J-Aura I probly went a bit over the top with my comments aimed at you, I do respect your comments as you have posted alot in the past and I have agreed with alot of them but I just dont get the T-pain or Lupe shit. But anyway I cant really say the greatest rapper alive as there is alot I could name, not just one, and trust me lil wayne is definatley not on there, but next generation emcee I cant say that either as im a bit of a 90's head and thats all I listen to really, I like the new roc marcy but hes not really new generation. Ive just got the lost godfather don album from 1998 called diaboliqe from this site, check it out, I rather hear that than a drake,j-cole etc album. Peace
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/25/2010 12:56:00 AM; Partial IP: 69.133.119)
    Location: from NC, now in Los Angeles
    Comment: Yo LPAC, I wasn't dissin Capone altogether... But you know his voice has always been a lil high-pitched. A dope MC still, but I know I'm not the only one that thinks that. I already know you don't have much love for the South, but I figure you haven't got to hear much T-Pain outside of his regular mainstreamed radio singles. Those are all and gravy or whatever, but his talent can be heard all throughout the rest of his joints. If you ain't got an ear for it, then it's whatever. But you don't Lupe Fiasco? What's there NOT to like about him? Can't be the lyricism, he's got some of the hottest punchlines I can think of, like... "I came up from the bottom of the eye exam, ZOOM! / Now I'm the biggest G up in the room!" I know every person ain't gon like one person. But who do YOU think takes that crown for "Best Rapper Alive" or "Top New Generation MC"?
    1 Star
    Name: (Posted: 7/24/2010 6:42:00 PM; Partial IP: 142.44.132)
    Location: Jennifer's Body
    Comment: i can easily name 20 cds that came out this year way better than this, these are only ones i've heard so far 2, I know paz new one is better than this but hvn't heard yet, in no particular order necro-die, ide-ideology, guilty simpson, strong arm steady, m.i.a.-maya, green ghost project, the unholy terror, both blacastan albums, apollo brown, big boi, the clock of destiny, recovery yeah I said it, flying lotus, marco polo and ruste juxx, wu-massacre, wild cowboys II, 100 proof (the hangover), revenge of the 9th prince and oddisee-traveling man, if you havn't heard all these albums do it before you listen to this piece of crap, this belongs in the $2 discount bin
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/24/2010 1:39:00 PM; Partial IP: 189.189.81)
    Location: lovin this
    Comment: wasnt too impressed w/ the idea of a war report sequel when I first heard about this, cover too similar too the first I thought it looked cheesy, but the music is solid, I am very pleased with how this turned out, good beats and good rhymes, they sound reinvigorated
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/24/2010 6:22:00 AM; Partial IP: 4.4.23.254)
    Location: UK
    Comment: j-Aura how can u diss capones voice, there is none like it, then you go say Lupe Fiasco is top new generation mc in the game, what a load of shite,T-Pain is a trill azz mc????? please dont post your comments on this site anymore. Anyway this album is banging, noway near as good as war report 1 as Khadafi had a great part in that but nothing on this, still this is better than most the shit this year especially Eminem - recovery. Peace
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/24/2010 5:27:00 AM; Partial IP: 69.133.119)
    Location: from NC, now in Los Angeles
    Comment: LOL @ Megan Foxxx... Peace to ya. You know I'd tell anyone Eminem's Recovery album had a good ORIGINAL vibe of it's own... I can't say he's "best rapper alive" though... My crown would go to Lupe Fiasco as the "Top New Generation MC in the Game", but I digress... Compare the best HEAD-BANGERS from that new Eminem Recovery up to some of the best tracks up here... It's hard for me to say Recovery has a track with more KNOCK than CNN's "Bodega Stories" feat. the LOX or "With Me" feat. Nas. Of course, Rae the Chef dropped some ill verses too... But on the other end, I think I might ONLY like the guest appearances in general. I don't really listen to CNN on a regular, but... Capone's voice, in my opinion, always needed a lil more bass in it LOL I don't know, what y'all think? I can't see what y'all DON'T like about the production! LOL Y'all speakers might be a lil shot or somethin'... cuz from what I hear though mine, that shit got some kick. It has a smooth mafia feel to it overall... The kinda QB shit from '96, like the classic "Affirmative Action" by The Firm... 4 ill verses over that instrumental... Damn! What has Foxy Brown been up to? During her time, she was beasting both chicks AND dudes on the mic! I'ma stop rambling in a sec, but before I go... What up D-Train, over there in Vegas! I know I'm tryin to hit up the Blackjack table sometime next year while I'm on this side of the nation! Also yHATE, holdin it down in Florida! Don't sleep on Florida, they got DOPE Hip-Hop just like the best of 'em. I won't have to throw in rappers who are more "gimmickey" like Plies and Rick Ross... But I'll definitely give props to veterans like Trick Daddy, new dope MC's like Ace Hood and Tay Dizm... Production from The Runners and The J.U.S.T.I.C.E. League (not to be confused with "The Justus League", mostly from NC) Shit, I'll even say T-Pain is a TRILL azz MC in his own light... I say that NOT because of his candy radio singles, but because of his stage presence and live performances, period. I've seen him in concert... I can't say I know too many MC's that freestyle, breakdance, AND beatbox consistently through a show... and WELL! Don't sleep because of the Auto-Tune thing, he's a hell of an entertainer! Not to mention, he can't be at fault cuz ev'rybody and they mama wanted to bite off his style... His shit is ILL... WAY BEFORE it was mainstreamed...
    1 Star
    Name: (Posted: 7/23/2010 10:48:00 PM; Partial IP: 142.44.132)
    Location: Jennifer's Body
    Comment: y'all faggots are the internet nerds, and yes eminem is the best rapper alive, curren$y new album was way better than this, when I c a bunch of sheep forcing themselves to like garbage music it pisses me off, you like this cauze your forcing yourself to like this cauze technically it should be a good album like blakout 2 should have been classic, but instead you get pathetic rap garbage, yeah go listen to all the true QB shit, it's much better than this shit isn't it, yes IDE is ill I like he first one better though table of content, he needed more production on ideology, anyways fuck you suck a dick, and this cd sucks
    3 Stars
    Name: (Posted: 7/23/2010 10:29:00 PM; Partial IP: .52.63.108)
    Location: Vegas
    Comment: Just listened to the album and it's better than I though it was going to be but it doesn't touch the first jawn....Nore and Capone have never been real ill on the mic but with that thug production and the steeze that they had they created a masterpiece on the first go round... As cats get older its hard to capture that real ill shit that u once had.. I hope they eat off it, but the production could have been better.... Not bad but aint up to the standard of the real war report...Tragedy was really missed but so was Marley, Buckwild, Charlemagne & Ez Elpee...
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/22/2010 2:27:00 PM; Partial IP: 114.255.83)
    Location: Jennifer's Twat
    Comment: This album is dope and my little hoe Megan doesn't know what the fuck she's talking about. I'm gonna have to smack her up next time I see her she still has yet to bring me my money from last night's work. Stupid hoes can't trust them! Now Megan get get off the internet, get back on the corner and make me some goddamn money bitch!!!
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/21/2010 8:59:00 PM; Partial IP: 247.100.17)
    Location: Seattle, USA
    Comment: Shit is dope. 'nuff said and Megan Foxxx shut the fuck up, please. I can tell you're an internet nerd that lives on your computer. Don't hate because you arent hip hop and you have a sexual thing going on with hardcore rappers. Lil Wayne is real hip hop btw.
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/21/2010 7:18:00 PM; Partial IP: 137.11.205)
    Location: dA bUrG, FL
    Comment: What does me living in Florida have to do with HipHop or this album?? Actually I'm from the Windy City Logan Square to be exact. I just moved out here for the weather. What's wrong this album?? The beats are raw and bang in my whip and N.O.R.E was never great as a lyricist. But they came correct on this album. Babe I got all them QB albums from Cormega, Lake, Screwball, Blac Poet, Rapper Noyd, Mobb Deep, Nas, Big Twins, Infamous Mobb everything I got it. I'm just saying this album didn't disappoint me at all. I got mad Love for QB. They make good records they all do. Sorry but I don't care for Drake or Weezy. The real MC's I care for that is holding HipHop down like IDE Ideology is the best album for 2010 so far to me. Shit I even liked that new Eminem(Best Lyricist to me Alive).
    2 Stars
    Name: (Posted: 7/21/2010 1:22:00 PM; Partial IP: 142.50.165)
    Location: Jennifer's Body
    Comment: if your grew up on QB shit this should make you turn in your fucking grave, this is not in anyway QB shit like it was, Noreaga sucks flat out sucks at rapping, and don't try to test me on my hip-hop you punk Florida bitch, your the faggot that listens to Weezy and drake, while i'm listening to rappers actually keeping that "QB" sound like Big Twins, new Prodigy shit espc. Product of the 80's, way better album than capone and noreaga could ever make, War Report 1 was classic purely cauze of the production and verses from tragedy who was obviously writing all of cnn's shit at the time, take away those classic producers and no tragedy you got nothin, this is sesame street rap rite here, purely for school children
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/21/2010 9:20:00 AM; Partial IP: .137.11.18)
    Location: dA bUrG, FL
    Comment: Don't listen to Megan Cocks. This album is good. If u grew up on QB shit u will defintley like this album. Beats are on point and Capone N Nore step up their game. Now I will tell their last effort was disappointing Channel 10 sucked. Haters will always Hate!!! Distant Relatives is CLASSIC. Megan Cocks must like Drake N Weezy like gay ass Lars.
    2 Stars
    Name: (Posted: 7/20/2010 5:31:00 PM; Partial IP: 142.50.165)
    Location: Jennifer's Body
    Comment: how can you look yourself in the mirror and give this five stars, you guys are fucking morons, this shit flat out sucks minus the buckwild track and NaS verse, which was better than anything he spit on distant relatives, this compares to blackout 2, first was a hip-hop classic second sucked horribly, capone and noreaga are laughable as mc's, pathetic wordplay by noreaga dude can't rap for shit, like my brother said, how can you have war report2 without tragedy khadafi and no lord finesse beats or marley marl, this shit sucks and if you give this five stars your hip-hop pass has been revoked, if you like CNN you should hate this album
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/19/2010 5:21:00 PM; Partial IP: 75.158.222)
    Location: Mexico
    Comment: Best album of 2010 so far. nuff said
    2 Stars
    Name: (Posted: 7/17/2010 11:55:00 AM; Partial IP: 88.178.104)
    Location: USA
    Comment: SNORE...horrible...CNN lost it after the Reunion LP
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/16/2010 5:47:00 AM; Partial IP: 69.133.119)
    Location: from NC, now in Los Angeles
    Comment: Damn... CNN is still in the game?! Guess I slept on that Channel 10 album too... The production is mos definitely ON POINT up here! I think more Up North/NY/Philly hip-hop should come with this kind of energy...
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/13/2010 3:12:00 PM; Partial IP: 132.248.51)
    Location: London
    Comment: Straight qb shit if u like CNN u will love this album and the bonus disc is sick as fuck.
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/13/2010 1:59:00 PM; Partial IP: 191.138.10)
    Location: Miami, FL
    Comment: CNN brought that Nineties flavor back. I gotta say this album is better than Channel 10 and right up there with the original War Report. NORE def stepped it up with dope rhymes. This album got me wanting to smack the ish outta somebody.
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/13/2010 10:31:00 AM; Partial IP: 86.148.252)
    Location: LES NYC
    Comment: CNN are back with this one right here, true NYC ish, go listen to waka floca if you're not feeling this, stop it.
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/13/2010 9:21:00 AM; Partial IP: 137.11.199)
    Location: dA bUrG, FL
    Comment: Y'all some dumb muthafuckas hating on this album. This album is good. N.O.R.E. Step up his game and Capone will be Capone. The guest brought their A game too. The beats are good too. n*ggas always gotta hate. CNN What What!!
    3 Stars
    Name: (Posted: 7/12/2010 3:46:00 PM; Partial IP: 54.167.139)
    Location: prov-0-dens
    Comment: holy shit, oak likes this album!! oh wait a minute, no he doesnt. maybe next time
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/12/2010 11:52:00 AM; Partial IP: 240.89.252)
    Location: finland
    Comment: whoa!!! a lot better than reunion or the last one great beats and feats!! whres tony pt 2 and just blaze and primo wtf ?????????????????
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/12/2010 11:41:00 AM; Partial IP: .210.91.41)
    Location: Philadelphia
    Comment: Hard abt time baby lets get it CNN Once Again What What!!
    1 Star
    Name: (Posted: 7/12/2010 11:24:00 AM; Partial IP: 161.39.251)
    Location: da L
    Comment: somethings missin........
    1 Star
    Name: (Posted: 7/12/2010 6:59:00 AM; Partial IP: 8.9.210.45)
    Location: providence ri
    Comment: no marly marl no tradgedy kadafey wack
    1 Star
    Name: (Posted: 7/11/2010 7:31:00 PM; Partial IP: 80.151.245)
    Location: oak
    Comment: ................................................................. wack
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/11/2010 1:20:00 PM; Partial IP: 15.223.196)
    Location: San Antonio TX USA
    Comment: I feel that it's a chill project.No,it's not better than the first War Report,but the effort was present.Nore, in my opinion ripped it and came with the lyrics that headz can respect.The only downside was that some of the beats selection was a lil' weak.Alchemist,got the top honors as far as comin with it.Hell, imagine if he did the whole damn project.It would've been fresh up and down...Peace to everybody and stay up.
    3 Stars
    Name: (Posted: 7/11/2010 10:37:00 AM; Partial IP: 4.150.78.7)
    Location: Toronto
    Comment: More hits than misses but compared to a lot of redux albums that have come out lately, this one is on top.
    5 Stars
    Name: (Posted: 7/10/2010 9:40:00 AM; Partial IP: 34.254.126)
    Location: penn ave
    Comment: i'm thinking this is one of those albums that will grow on people. the producers on this album were a little disapointing. the drum work was weak. I liked the vibe of the music. I would have loved hearing this album if it was engineered by the aftermath cats. it just sounds thin, but in all a good album. nore is one of my favorite people in general. dude is a real person. peace to cnn. I hope they eat off this one.
    3 Stars
    Name: (Posted: 7/9/2010 1:56:00 PM; Partial IP: 210.141.98)
    Location: PK NY
    Comment: Unsure what to expect from CNN, The War Report was such a classic album. I really hope they can live up to the standard!
    4 Stars
    Name: (Posted: 7/9/2010 12:19:00 PM; Partial IP: .166.214.5)
    Location: Halifax, NS
    Comment: What is this? A Raekwon album?
    3 Stars
    Name: (Posted: 7/8/2010 3:57:00 PM; Partial IP: 234.69.245)
    Location: plfd nj
    Comment: I knew they werent gonna do a joint w Premier as has been advertised. shit,i was hopin for that.
    Order Processing Details:
    Overnight: Guaranteed delivery 1 to 2 business days after processing.
    Priority: Estimated delivery 2 to 3 business days after processing.
    First Class: Estimated delivery 3 to 4 business days after processing (shipments under 13 oz. are given this option).
    Standard: Estimated delivery 4 to 6 business days after processing.
    Ground: Estimated delivery 5 to 7 business days after processing (shipments containing only music, videos or books are given this option).

    For other frequently asked questions, please see our store help section.

    PayPal Logo

    Copyright ©1997-2014 UndergroundHipHop.com LLC. All Rights Reserved.