Click Here For More Info On The Blacastan & Stu Bangas Album!
Advertise On UGHH
Return To UndergroundHipHop.com HomepageCUSTOMER SERVICE: 1-617-262-0200 STORE FRONT: 234 Huntington Ave, Boston, MA 02115 (Tues-Sat 12PM-8PM)
Store
Video

HomeVideoInterviews

Admiral Crumple - 'Interview Pt. 2 (At The Local Hotel Workout Room - Toronto, Canada - 7/28/07)' (Interview)

Hit the 'Pause' button and let the video progress bar load if the video is choppy or audio is stuttering.
Related Videos
Share: Add to FacebookAdd to TwitterEmail This
or Embed

  • Released: Aug 22, 2007
  • Full Screen Resolution: 480x270
  • Views on UGHH: 2,155
  • Views on YouTube: 2,164
  • Views on UGHH+YouTube: 4,319

Summary

Part 2 of 2: First there was Crumping, now we proudly present the next phase of the Crumple evolution MUNGING. Listen as Admiral Crumple delves into the mysterious phenomenon involving dead hookers with stab wounds, sexual positions, necrophillia. We also hear clues about Crumple's own Toronto version of G-Unit??? Shoutz to Bleach Harmony, Romulous, & Annonymix. CRUMP UNIT!

Comments

Your Name:

Location (City, Country):

How Many Stars Do You Give This Video?

Comment On This Video:

Note: You can now edit comments for
up to 5 minutes after submitting.
Total Comments: 28
Name: this is gay as hell (Posted: 11/14/2007 2:54:00 AM; Partial IP: .148.78.42)
Location: canada
Comment: this is jokes, man this guys clueless, he gonna get jacked quick, im suprised he never got shot up in t dot yet. dont let this idiot rep canada
Name: yo! (Posted: 10/19/2007 2:24:00 PM; Partial IP: 0.53.99.29)
Location: canada!
Comment: yo! crumps the man! maybe get one of his albums and listen to it. then talk shit if u want. you have no idea the concepts he s getting into about drugs, society and what have u! but from what I understand crump dont give a shit about all you haters anyway!! wad up crumple- props dude??? peace, love and light!!!!
Name: ARAW (Posted: 10/12/2007 4:10:00 AM; Partial IP: 25.194.174)
Location: Toronto
Comment: William Hung - American Idol Crumple - Toronto
Name: General Crumple (Posted: 9/18/2007 10:11:00 PM; Partial IP: .40.166.65)
Location: T Dot
Comment: Dude is a drug casualty if I ever saw one. He has the inexpressive eyes of a rat.
Name: DAT SPICKITY LIFF DA KID (Posted: 9/17/2007 6:38:00 PM; Partial IP: 73.255.158)
Location: TORONTO/HOLLYHOOD
Comment: YO, THIS IS NOT A JOKE...THIS ALBUM IS THE BEST ALBUM THAT YOULL EVER BUY...CRUMP IS THE GREATEST VOCALIST TO EVER GRACE THE MICROPOOOOONE...YALL KNOW DAT, MY NIGGA IS ABOUT TO MOVE SOME MAJOR UNITS...BUT IM SAYIN THO, WADDUP WITH CRUMP ON SHADY?????????HAHAHA WE'LL SEE NIGGAS
Name: Busted Wallets (Posted: 9/12/2007 5:21:00 PM; Partial IP: 28.197.254)
Location: Milwaukee
Comment: You cats at ughh.com are some fugazi motherfuckers. Admiral Crumple? hahaha One love to canada and the REAL mcs out there, real meaning anyone who is on crumples level is not included. You zit faced, non haircut having, pencil knecked, stair stepping, nerdy rhyme saying, eek the cat voice having ass, you are delusional. You might say Im a hater... True I hate you Crumple you ruin HipHop for all of us. Necro would never get on a record with your dumb ass. Oh yea and dont forget to steal crumples album when it drops and dub it and leak it on the internet.. One Love
Name: big rem (Posted: 9/6/2007 4:37:00 PM; Partial IP: 235.139.47)
Location: Milwaukee
Comment: crump looks like a guy who would actually be a good mc. but he just cant. too bad. maybe ill munge on his bitch when me and liotta murder her lol.
Name: grid (Posted: 9/6/2007 3:20:00 AM; Partial IP: .24.69.125)
Location: NY
Comment: this guy is not a good emcee at all
Name: the C.I.A. (Posted: 9/5/2007 8:01:00 PM; Partial IP: 44.156.111)
Location: bronx
Comment: mungin!!!????thats some sick shit!i thought I was strang!good luck on the new album peace.
Name: bob (Posted: 9/5/2007 7:24:00 PM; Partial IP: 4.15.42.85)
Location: windsa, ca
Comment: crumple puts alot of soul into it. I think anyone who is dising him needs to learn to appreciate the art. dude seems to me to be a more real emcee then most of 'em. dude's voice isnt the perfect gangsta tone, but when they hear it everyone knows its a. crumple on the track, and his rhymes are top knotch. honeslty his voice isnt even that bad, ....come on. atleast hes real and doesnt act liek hes some kinda g unit. you call that hip hop..ha. hahahaha...thats what im laughin at.
Name: Crumple (Posted: 9/2/2007 12:04:00 PM; Partial IP: 124.38.132)
Location: Toronto
Comment: I see what ya'll are writing. Cool do you. Buy Admiral Crumple - The Next Night feat. Kool Keith by sending $10 via paypal to admiralcrumple@hotmail.com :)
Name: So yeah Pu$$ (Posted: 8/27/2007 10:10:00 PM; Partial IP: .44.97.177)
Location: anywhere
Comment: Pu$$, I'm still against Jim Blastingame being banned, and with that said, Crumple should be banned from speaking with a mic in front of him.
Name: wtf (Posted: 8/27/2007 12:45:00 PM; Partial IP: .132.4.147)
Location: asshole
Comment: faggot degenerate retarded greasy POS
Name: Balsam Etheridge (Posted: 8/27/2007 8:56:00 AM; Partial IP: 107.57.194)
Location: Toronto, Ontario
Comment: Oh shit, crumple, props man, you're like probably the only dude in Toronto doing it at this level man, and I know you, if you see him, tell Camilo I said whats up! You're an inspiration, besides the munging, I wanted to hit you up and talk about us both doing a show like 2 weeks ago it came to me but it seems like you're about to do this shit for real. Yo man, you should let me tour with you or open or something. you should hear the music first. Hit me up on myspace, you have my contact info. Peace bro, Balsam Balsam Etheridge
Name: Wak (Posted: 8/25/2007 10:27:00 AM; Partial IP: .38.65.249)
Location: Toronto, Ontario
Comment: He's an idot - a real thick fucking idiot, and I can't help but feel on and on is having a laugh at him...
Name: Humm.. (Posted: 8/25/2007 3:38:00 AM; Partial IP: 236.254.11)
Location: Gun Ru
Comment: This kid makes me feel better that im not him.
Name: Bullets (Posted: 8/24/2007 4:05:00 AM; Partial IP: 229.221.63)
Location: this guys a fag
Comment: wtf... what a fag
Name: oh noo (Posted: 8/23/2007 12:29:00 AM; Partial IP: 9.158.4.98)
Location: this guys a fag
Comment: LMAO @ J ROC BEING A BETTER RAPPER AHHHHH thas such a funnyy diss
Name: omg (Posted: 8/22/2007 10:07:00 PM; Partial IP: .64.99.223)
Location: munge your asshole
Comment: what does that even mean munging your a faggot omg munge your fucking dick off shit dick ass munge your dick ass munge munge munge mgunge anuewn anal omg the speech of a drunk man but srsly crumple is gay as fuck
Name: coolkeith (Posted: 8/22/2007 6:32:00 PM; Partial IP: 6.89.15.28)
Location: wtf?
Comment: i'm sure he was high here.
Name: young jeeezy (Posted: 8/22/2007 5:06:00 PM; Partial IP: 57.179.111)
Location: wtf?
Comment: FAGGOT
Name: LS (Posted: 8/22/2007 3:55:00 PM; Partial IP: .79.64.203)
Location: New York
Comment: Haha for real I can see him on Trailer Park Boys...in fact I think J-Roc is better on the mic than this dude.
Name: true hip hop (Posted: 8/22/2007 1:44:00 PM; Partial IP: .81.151.65)
Location: the graveyard
Comment: yo crumple fuck.... im gonna munge your girl and you when you fucking die u ignorants wanna be piece of shit
Name: Rich Doggity Dogg (Posted: 8/22/2007 12:35:00 PM; Partial IP: .18.243.10)
Location: 206 Bitch, Down N Dirty
Comment: Im not familiar with crumple, is this a joke? On some ughh got some bad actor to play the part of an even worse fake paul barmen???? If this is real, ill let my brains hang out.
Name: bleach harmony (Posted: 8/22/2007 12:34:00 PM; Partial IP: 157.185.68)
Location: toronto
Comment: crumple da god
Name: C# (Posted: 8/22/2007 11:54:00 AM; Partial IP: 13.225.235)
Location: Seattle
Comment: This guy could easily be a character on Trailer Park Boys. Probably hanging out with Cory & Trevor.
Name: LS (Posted: 8/22/2007 11:05:00 AM; Partial IP: .79.64.203)
Location: New York
Comment: No offense I give this dude props for doin what he's doin...but why is everyone praising this dude?...he's not even that sick.
Name: Q+ (Posted: 8/22/2007 10:51:00 AM; Partial IP: .80.223.41)
Location: New York
Comment: what a fucking faggot this munging faggot is.


Products from this artist

admiral crumple dark sentences
Admiral Crumple
'Dark Sentences'
(CD) ~ $10.97
admiral crumple the cali project
Admiral Crumple w/ Bammer & Ev...
'The Cali Project'
(FREE CD) ~ $0.00
admiral crumple cryptology
Admiral Crumple
'Cryptology'
(CD) ~ $10.97

Click Here For More Info On The Planet Asia & TzariZM Album!

Advertise On UGHH