Click Here For More Info On Large Professor!
Advertise On UGHH
Return To UndergroundHipHop.com HomepageCUSTOMER SERVICE: 1-617-652-8222 (Mon-Fri 10AM-5PM EST)
Store
Video

HomeVideoNewer Music Videos

People Under The Stairs (Thes One & Double K) - 'Trippin At The Disco' (Music Video)

Hit the 'Pause' button and let the video progress bar load if the video is choppy or audio is stuttering.
Related Videos
Share: Add to FacebookAdd to TwitterEmail This
or Embed

  • Released: Oct 6, 2009
  • Full Screen Resolution: 480x270
  • Views on UGHH: 3,515
  • Views on YouTube: 788,846
  • Views on UGHH+YouTube: 792,361

Comments

Your Name:

Location (City, Country):

How Many Stars Do You Give This Video?

Comment On This Video:

Note: You can now edit comments for
up to 5 minutes after submitting.
Average Visitor Rating:
5 Stars(5 Stars)
Total Comments: 12
Name: Corncob (Posted: 5/19/2012 5:54:00 PM; Partial IP: 147.158.26)
Location: Boston
Comment: www(.)youtube(.)com/watch?v=BhBSCY7WsZk Forgot to post my link :P
5 Stars
Name: Corncob (Posted: 5/19/2012 5:53:00 PM; Partial IP: 147.158.26)
Location: Boston
Comment: PUTS for life. If you enjoy their song We'll Be There (my personal favorite) please check out the mix I mad with it featuring Tupac, Big L, and Biggie. Once again, long live Thes One n Double K
5 Stars
Name: Dale (Posted: 12/30/2009 9:03:00 PM; Partial IP: 1.7.193.65)
Location: Canada
Comment: Puts is dope, plain and simple. I really like puts when they come on this steez. It original except it kinda reminds me of some giant panda shit. Especially the drum line. B ut either way its tight and aint some shit your hear. oh PS vid is the shit, makes me laugh.
5 Stars
Name: aight (Posted: 11/24/2009 7:00:00 AM; Partial IP: 225.109.33)
Location: germany
Comment: dope ass video! self irony ftw!
5 Stars
Name: Marksalotiller (Posted: 11/17/2009 2:05:00 PM; Partial IP: .112.5.248)
Location: NWK,CA
Comment: I bumb madd funk and this does justice to the legends. Bootsy, Barkays, and Cameo would fit in perfect. This is Slow Flow at its best. 'PUTS' Another WestCoast Weapon...
5 Stars
Name: HipHopFan (Posted: 10/26/2009 11:25:00 PM; Partial IP: 255.15.144)
Location: Canada
Comment: Dopeness. Thes looks like a turd. :)
5 Stars
Name: Jack of Spades (Posted: 10/26/2009 7:41:00 PM; Partial IP: 9.57.186.4)
Location: Germany
Comment: Right on!! Double K is flyer than Barry White back in the days. Whole new album is nice!!!
5 Stars
Name: la (Posted: 10/25/2009 4:04:00 PM; Partial IP: 119.178.87)
Location: los angeles
Comment: lol this shit is funny. dope tho.. we need more of this
5 Stars
Name: Dunder (Posted: 10/23/2009 10:04:00 AM; Partial IP: .216.66.71)
Location: stockholm
Comment: tunga grejer
5 Stars
Name: SiorDaMc (Posted: 10/21/2009 8:48:00 PM; Partial IP: 0.59.7.249)
Location: Trini
Comment: LMAO!!! Yo PUTS, thx 4 bein a part of this music industry & bringing "fun" back! no gimmicks nothin! I miss this so much....think i'm gonna shed a tear...
5 Stars
Name: hueyjeraldo (Posted: 10/21/2009 3:35:00 PM; Partial IP: 121.135.89)
Location: planet rock
Comment: people under the stairs are bringing back the p-funk.
5 Stars
Name: ScI-drop (Posted: 10/21/2009 3:32:00 PM; Partial IP: 4.56.54.87)
Location: AZ
Comment: these guys are sooo good...and way underated


Products from this artist

people under the stairs 12 step program
People Under The Stairs
'12 Step Program - Clear Blue'
(Cassette Tape) ~ $12.97
people under the stairs 12 step program
People Under The Stairs
'12 Step Program'
(CD) ~ $14.97
people under the stairs 12 step program
People Under The Stairs
'12 Step Program - Clear Blue + Clear Orange'
(Vinyl LP Record [2LP]) ~ $25.50

Click Here For More Info On Reef The Lost Cauze and King Syze!

Advertise On UGHH
Click Here For More Info On Reef The Lost Cauze and King Syze!

Advertise On UGHH